Dio ve pcx çok hoşuma giden motorlar ama hem motorlar fiyat olarak yüksek hemde ehliyet işi sıkıntı bekleme konusuna gelirsekte tek ulaşım aracım elimdeki motor oda yarın öbür gün yolda bırakacak gibi bi tarafını yaptırıyorum ertesi gün başka biyer patlak veriyor masrafı değerini geçti artık
Yeni alacağın çin malıda ondan farksız olacaktır. Hakkında hayırlısı olsun.