• 21-09-2025, 15:15:53
    #1
    Artık aydan aya her şeyin fiyatı astronomik şekilde değişmeye başladı.
    Tamam enflasyon var, dolar yükseliyor vs ama arkadaş bir ürünün fiyatı 1-2 ay içinde 2-3 katına da çıkmaz ya.


    Annemin gece tansiyonu ya düşüyor ya çıkıyor haberim olmuyor diye şunu aldım.
    23 haziran da 479 TL ödedim.
    Bugün ki fiyata bakıyorum 1600 TL.
    Resmen 4 katı fiyatına satılıyor.
    https://www.hepsiburada.com/fonri-ak...HBCV000022NAIL


    Mac mini cihazıma aldığım hoparlör bozuldu.
    Kaç aydır da kendi hoparlörünü kullanıyorum ama film izlerken falan kötü oluyor diye resimdeki hoparlörü alayım dedim.
    2 ay önce fiyatı 630 TL iken şimdi 1030 TL HB de.
    https://www.hepsiburada.com/philips-...HBCV00007I425D

    Bu ne ya.
    Her şeyin fiyatımı böyle uçar.
    Resmen fırsatçılık bu.
    Demek ki gördüğün zaman alacaksın.
    Şimdi birde Kasım fırsatı geliyor ki fiyatları uçurup sonra düşürecekler.
    Alacak olanlar Kasım sonrasını beklesin.
    Kasım dan sonra daha da düşecek emin olun.
  • 21-09-2025, 15:19:00
    #2
  • 21-09-2025, 15:21:11
    #3
    Bu ülkenin asıl kaybedeni işçilerdir. Esnaflar da ticaretle uğraşanlar da zammı yapıştırır geçer..
  • 21-09-2025, 15:22:12
    #4
    Şifalar diliyorum hocam.

    Fiyat konusuna ben çok takılmıyorum artık bir cipsin 50-80 lira olduğunu görünce her şey normal gelmeye başlıyor (:
    • constantine38
    constantine38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-09-2025, 15:29:29
    #5
    Bunu sadece enflasyonla açıklayamayız. İnanılmaz bir çıkarcılık ve ticari ahlaksızlık söz konusu 2 ayda dolar kaç para arttı sanki ?
    En büyük sorun denetimsizlik, şunu şikayet bile etsen en az 1 sene işlem yapılmaz. 1 sene sonra baksalarda hiçbir işlem yapmazlar.
    Daha önce sms atan 0850 spam mesaj firmalarını kaç kez şikayet ettim 1 yıl bekledi. Sonra takipsizlik verildi bir işlem yapılmadı.

    Devlet memurları asgari ücretlerinin 3-4 katı maaş alıyor ama yapması gereken işlemi bile yapmıyor. Denetlemesi gereken kurumları denetlemiyor. Kısacası akşama kadar yatıyor gayet normal bu durum.

    İngiltere' deki toplam devlet memuru 450bin, adamlar dünyayı yönetiyor.
    Türkiyede bir 6-7milyon arası devlet memuru vardır. Bu ahlaksız firmaları en ufak yaptırım yapmaktan acizler.

    Suç tamamen görevini yapmayan kurumlarda.
  • 21-09-2025, 15:33:27
    #6
    Platin üye
    İkinci ürününüze baktım trendyolda hala benzer bir fiyat ile listeleniyor hocam. Muhtemelen HB stok problemi sebebiyle o fiyata getirmiş. Diğer sos cihazı hakkında bir bilgim yok. Şu anda ticaret gerçekten kötü olduğu için bazı alanlar dışında gereksiz zam yapan olduğunu düşünmüyorum çünkü insanlar para dönsün diye indirim yapmaya daha yatkın
  • 21-09-2025, 15:43:20
    #7




    21 ve 26 haziranda 350 liraya almışım Sos butonunu. Fonride stokta kalmamış stoğa girince düşer belki fiyatı.

    Aynı problem benim annedede var, gece tansiyon problemi. Bir türlü çözemedik. Hatta geçen gün hiçbir problemi olmadığı halde antidepresan yazdırdım. Psikolojikmi diye onu deniyorum. Sizede bizede geçmişler olsun inşallah.
  • 21-09-2025, 15:49:59
    #8
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci ürününüze baktım trendyolda hala benzer bir fiyat ile listeleniyor hocam. Muhtemelen HB stok problemi sebebiyle o fiyata getirmiş. Diğer sos cihazı hakkında bir bilgim yok. Şu anda ticaret gerçekten kötü olduğu için bazı alanlar dışında gereksiz zam yapan olduğunu düşünmüyorum çünkü insanlar para dönsün diye indirim yapmaya daha yatkın
    Sağol hocam senin sayende gördüm.
    Nette aradım ama Trendyolu göremedim.

    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    21 ve 26 haziranda 350 liraya almışım Sos butonunu. Fonride stokta kalmamış stoğa girince düşer belki fiyatı.

    Aynı problem benim annedede var, gece tansiyon problemi. Bir türlü çözemedik. Hatta geçen gün hiçbir problemi olmadığı halde antidepresan yazdırdım. Psikolojikmi diye onu deniyorum. Sizede bizede geçmişler olsun inşallah.
    Mesele sadece Fonri değil hocam.
    Öyle bir fiyat politikası var ki kim kimi tutarsa onu öpüyor hemen.
    4 kat fiyat farkı da olmaz ya.

    Bu arada annenize de geçmiş olsun.
  • 22-09-2025, 12:02:13
    #9
    Artık indirimler bile bindirim üzerinden indirim şeklinde. Ne yazık ki ticaret yapan, yapılan birçok sektör ahlaki ve düzen olarak sadece aç gözlülük üzerine ilerliyor.