Bunu sadece enflasyonla açıklayamayız. İnanılmaz bir çıkarcılık ve ticari ahlaksızlık söz konusu 2 ayda dolar kaç para arttı sanki ?
En büyük sorun denetimsizlik, şunu şikayet bile etsen en az 1 sene işlem yapılmaz. 1 sene sonra baksalarda hiçbir işlem yapmazlar.
Daha önce sms atan 0850 spam mesaj firmalarını kaç kez şikayet ettim 1 yıl bekledi. Sonra takipsizlik verildi bir işlem yapılmadı.

Devlet memurları asgari ücretlerinin 3-4 katı maaş alıyor ama yapması gereken işlemi bile yapmıyor. Denetlemesi gereken kurumları denetlemiyor. Kısacası akşama kadar yatıyor gayet normal bu durum.

İngiltere' deki toplam devlet memuru 450bin, adamlar dünyayı yönetiyor.
Türkiyede bir 6-7milyon arası devlet memuru vardır. Bu ahlaksız firmaları en ufak yaptırım yapmaktan acizler.

Suç tamamen görevini yapmayan kurumlarda.