Artık aydan aya her şeyin fiyatı astronomik şekilde değişmeye başladı.
Tamam enflasyon var, dolar yükseliyor vs ama arkadaş bir ürünün fiyatı 1-2 ay içinde 2-3 katına da çıkmaz ya.
Annemin gece tansiyonu ya düşüyor ya çıkıyor haberim olmuyor diye şunu aldım.
23 haziran da
479 TL ödedim.
Bugün ki fiyata bakıyorum
1600 TL.
Resmen 4 katı fiyatına satılıyor.
https://www.hepsiburada.com/fonri-ak...HBCV000022NAIL
Mac mini cihazıma aldığım hoparlör bozuldu.
Kaç aydır da kendi hoparlörünü kullanıyorum ama film izlerken falan kötü oluyor diye resimdeki hoparlörü alayım dedim.
2 ay önce fiyatı
630 TL iken şimdi 1030 TL HB de.
https://www.hepsiburada.com/philips-...HBCV00007I425D
Bu ne ya.
Her şeyin fiyatımı böyle uçar.
Resmen fırsatçılık bu.
Demek ki gördüğün zaman alacaksın.
Şimdi birde Kasım fırsatı geliyor ki fiyatları uçurup sonra düşürecekler.
Alacak olanlar Kasım sonrasını beklesin.
Kasım dan sonra daha da düşecek emin olun.