• 18-09-2025, 21:11:38
    #1
    Birkaç hafta önce çok olmadı dümenden bir başvuru yapim dedim bugün sabah 11 de bı baktım 0212 nodan aradılar bir numara verdiler oraya formu doldurduğunuz gibi bir video çekip gönderin dediler bunu herkese mi yapıyorlar bilmiyorumda mantıken çağırmayacakları insandan neden video istesinler
  • 18-09-2025, 21:13:04
    #2
    Hadi bakalım başarılar diliyorum.
  • 18-09-2025, 21:14:02
    #3
    hocam maalesef herkesten istiyorlar video, ve izlenebilecek adamları alıyorlar genelde en garip tipleri
  • 18-09-2025, 21:14:28
    #4
    videodan sonra mülakata çağırıyorlar diye biliyorum.
  • 18-09-2025, 21:15:08
    #5
    Kurumsal PLUS
  • 18-09-2025, 21:15:24
    #6
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam maalesef herkesten istiyorlar video, ve izlenebilecek adamları alıyorlar genelde en garip tipleri
    harbimi ya
  • 18-09-2025, 21:16:38
    #7
    Orada da torpi döndüğüne yemin edebilirim ama kanıtlayamam
  • 18-09-2025, 21:18:07
    #8
    joker hakkında aramak için 3 kişi belirtmek zorunlu mu bilgi verebilir misiniz. asla arayacak 3 farklı kişim olmadığı için başvurmuyorum
  • 18-09-2025, 21:20:31
    #9
    onlysosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joker hakkında aramak için 3 kişi belirtmek zorunlu mu bilgi verebilir misiniz. asla arayacak 3 farklı kişim olmadığı için başvurmuyorum
    Başvurursan beni yazabilirsin hocam klavyem hızlıdır 😂