Birkaç hafta önce çok olmadı dümenden bir başvuru yapim dedim bugün sabah 11 de bı baktım 0212 nodan aradılar bir numara verdiler oraya formu doldurduğunuz gibi bir video çekip gönderin dediler bunu herkese mi yapıyorlar bilmiyorumda mantıken çağırmayacakları insandan neden video istesinler