• 14-09-2025, 20:44:32
    #1
    Selamlar,
    Şu an için ortalama 1 milyon net birikimim var. Bunun yanı sıra da aylık 150 bin tl net gelirim var.
    E-Ticaret ile ilgileniyorum ve aşırı fazla vaktim oluyor, neredeyse hiçbir iş yapmıyorum da denilebilir.
    Katma değer uygulayabileceğim, rakibimin az olduğu ve ölçeklenebilir bir işe atılmak istiyorum. Bu tarz önerileriniz var mı?

    Şunuma ortak ol bu eğitim setimi al falan diye mesaj atmayın lütfen, sizden iş fikri isteyen de yok. Katma değere sahip sektör önerisi isteyen birisi var. Yedek parça üretimi, bir tarım ürünü üretimi vb. gibi.
  • 14-09-2025, 20:54:45
    #2
    Whatsapp entegrasyonlu CRM projemiz var. %1 hissesi 5bin USD'den %20'ye kadar ortak olabilirsiniz.
  • 14-09-2025, 20:57:10
    #3
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsapp entegrasyonlu CRM projemiz var. %1 hissesi 5bin USD'den %20'ye kadar ortak olabilirsiniz.
    Yanıtınız açtığım konudan alakasız.
  • 14-09-2025, 21:01:24
    #4
    asklayap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtınız açtığım konudan alakasız.
    "Katma değer uygulayabileceğim": projemiz katma değer üretiyor
    "rakibimin az olduğu": rakip az
    "ölçeklenebilir": ölçeklenebilirlikle ne kastettiniz bilmiyorum ama projemiz binlerce müşteriye hizmet verebilecek şekilde geliştirildi.
  • 14-09-2025, 21:07:30
    #5
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Katma değer uygulayabileceğim": projemiz katma değer üretiyor
    "rakibimin az olduğu": rakip az
    "ölçeklenebilir": ölçeklenebilirlikle ne kastettiniz bilmiyorum ama projemiz binlerce müşteriye hizmet verebilecek şekilde geliştirildi.
    Dostum benim amacım bir başkasının projesine ortak olmak değil, bunun yanı sıra startup estonia sitesinde göz gezdirirken sizin projenizden kat kat daha başarılı ve hali hazırda işlem gören bir projeye denk geldim. Yaptığınız işin kalitesinden şüphem var iken %1 için 5k usd istemek komediden başka bir şey değil. Başka konuya lütfen.



    Önce şu internet sitenizdeki logonun orantısını düzeltin.
  • 14-09-2025, 21:09:41
    #6
    asklayap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum benim amacım bir başkasının projesine ortak olmak değil, bunun yanı sıra startup estonia sitesinde göz gezdirirken sizin projenizden kat kat daha başarılı ve hali hazırda işlem gören bir projeye denk geldim. Yaptığınız işin kalitesinden şüphem var iken %1 için 5k usd istemek komediden başka bir şey değil. Başka konuya lütfen.
    Yaptığım işin kalitesinden kimin şüphesinin olduğu benim için hiç önemli değil. Daha başarılı projeler varsa ve bütçen yetiyorsa onlara da yatırım yapabilirsin. Sıfırdan da kendin birşeyler yapmaya çalışabilirsin keyfin bilir. Ben teklifimi sundum sadece. Neyse bu da son mesajım olsun.

    Edit: Sen mesajını editlediğin için ben de editleyeyim. Logonun orantısı, butonun çizgi kalınlığı falan filan gibi şeylere takılarak kendi projeni yaptıracaksan işin zor kardeş. O projede kaç yıllık emek var bilmiyorsun bir logonun orantısına takılıyorsun. Mobilden aç orantıyı gör ne diyim.