asklayap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum benim amacım bir başkasının projesine ortak olmak değil, bunun yanı sıra startup estonia sitesinde göz gezdirirken sizin projenizden kat kat daha başarılı ve hali hazırda işlem gören bir projeye denk geldim. Yaptığınız işin kalitesinden şüphem var iken %1 için 5k usd istemek komediden başka bir şey değil. Başka konuya lütfen.
Yaptığım işin kalitesinden kimin şüphesinin olduğu benim için hiç önemli değil. Daha başarılı projeler varsa ve bütçen yetiyorsa onlara da yatırım yapabilirsin. Sıfırdan da kendin birşeyler yapmaya çalışabilirsin keyfin bilir. Ben teklifimi sundum sadece. Neyse bu da son mesajım olsun.

Edit: Sen mesajını editlediğin için ben de editleyeyim. Logonun orantısı, butonun çizgi kalınlığı falan filan gibi şeylere takılarak kendi projeni yaptıracaksan işin zor kardeş. O projede kaç yıllık emek var bilmiyorsun bir logonun orantısına takılıyorsun. Mobilden aç orantıyı gör ne diyim.