• 13-09-2025, 13:08:52
    #1
    backlinkmatik.com
    dostlar selam

    airbnb ile kazanç sağlayanlar veya airbnb kullanarak konaklama yapanlar, hepinizin tavsiye ve uyarılarına ihtiyacım var.

    airbnb işine gireceğiz, Türkiye'de değil Avrupa ülkesinde ama genel olarak hem kiracı hem kiralayan olarak tecrübe ve uyarılarınız çok kıymetli olacaktır.

    Nelere dikkat etmeliyiz, daha az sorun, daha yüksek kazanç için ne gibi tavsiye ve tüyolarınız olur vs. her konuda yoruma açığım. Pek çok araştırma yapıyoruz elbette ama r10 camiasından da fikir almak istedim =)

    not: resmi prosedürler ve vergilendirme tarafları görüşülüyor, her şey ilgili ülkenin yasalarına uygun ve resmi olarak yapılacak.

    sevgiler
  • 13-09-2025, 13:29:22
    #2
    Nerede bilelim de senden kiralayapim
  • 13-09-2025, 13:30:28
    #3
    backlinkmatik.com
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede bilelim de senden kiralayapim
    okuma yazma sorununuz mu var acaba?
  • 13-09-2025, 13:42:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede bilelim de senden kiralayapim
    10 sene nasıl barındın be reis
  • 13-09-2025, 14:36:13
    #5
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene nasıl barındın be reis
    Dalgın olabilir, kötü bir gün geçiriyor olabilir.
    Siz, tanımadığınız insanlarla alay etmekle bu yaşa nasıl geldiniz?
  • 13-09-2025, 14:37:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgın olabilir, kötü bir gün geçiriyor olabilir.
    Siz, tanımadığınız insanlarla alay etmekle bu yaşa nasıl geldiniz?
    Geçmiş olsun hocam
  • 13-09-2025, 16:52:25
    #7
    backlinkmatik.com
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgın olabilir, kötü bir gün geçiriyor olabilir.
    Siz, tanımadığınız insanlarla alay etmekle bu yaşa nasıl geldiniz?

    kötü gün geçiren gitsin evinde tv izlesin müzik dinlesin, açsın kitap okusun vs.

    burada bir konu açıyoruz fikir almak için, kimsenin kötü gün geçiriyor diye milletle toksik etkileşime geçme hakkı yok. gördüğünüz üzere malum şahıs ve avukatı olan sizin gibiler yüzünden konu çok alakasız mesajlarla doldu.

    cevap verecekseniz zahmet etmeyiniz, ben de kötü bir gün geçiriyorum ve size herşeyi söyleme hakkım var, anlayışlı olunuz (!)