Dalgın olabilir, kötü bir gün geçiriyor olabilir.
Siz, tanımadığınız insanlarla alay etmekle bu yaşa nasıl geldiniz?
kötü gün geçiren gitsin evinde tv izlesin müzik dinlesin, açsın kitap okusun vs.
burada bir konu açıyoruz fikir almak için, kimsenin kötü gün geçiriyor diye milletle toksik etkileşime geçme hakkı yok. gördüğünüz üzere malum şahıs ve avukatı olan sizin gibiler yüzünden konu çok alakasız mesajlarla doldu.
cevap verecekseniz zahmet etmeyiniz, ben de kötü bir gün geçiriyorum ve size herşeyi söyleme hakkım var, anlayışlı olunuz (!)