• 09-09-2025, 21:57:06
    #1
  • 09-09-2025, 21:58:41
    #2
    az degilmi
  • 09-09-2025, 21:59:50
    #3
    zamanla tanırsınız :)
    Kalan 2 saat 5 dakikada neden girmediniz r10’a?
  • 09-09-2025, 21:59:50
    #4
    Uyumuyor musunuz?
  • 09-09-2025, 22:00:40
    #5
    Golgedebirisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan 2 saat 5 dakikada neden girmediniz r10’a?
    Biraz dinlenelim demi hocam
  • 09-09-2025, 22:02:57
    #6
    Hocam ekran süresi açık mı bırakıyorsunuz , askerliğinizi burada yapıyorsunuz maşallah nöbet tutuyorsunuz 😄 benimde 10 saatmiş
  • 09-09-2025, 22:03:23
    #7
    7/24 takılsan yine de bıkılmayacak bir platform!
  • 09-09-2025, 22:05:20
    #8
    Bende rahat 7-8 saat giriyordum.
    Şuan 5-6 sanırım.
    Hocam siz bi uykulojiye görünseniz iyi olur.
  • 09-09-2025, 22:24:04
    #9
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Seçildiniz...