Günlük 21 saatim r10 da geçiyormuş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günlük 21 saatim r10 da geçiyormuş
9
●
272
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Günlük 21 saatim r10 da geçiyormuş
1
2
09-09-2025, 21:57:06
#1
androidoyuncusu
09-09-2025, 21:58:41
#2
unqown
az degilmi
09-09-2025, 21:59:50
#3
Golgedebirisi
zamanla tanırsınız :)
Kalan 2 saat 5 dakikada neden girmediniz r10a?
09-09-2025, 21:59:50
#4
cleiner
Uyumuyor musunuz?
09-09-2025, 22:00:40
#5
androidoyuncusu
Golgedebirisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kalan 2 saat 5 dakikada neden girmediniz r10a?
Biraz dinlenelim demi hocam
09-09-2025, 22:02:57
#6
CMA
Hocam ekran süresi açık mı bırakıyorsunuz , askerliğinizi burada yapıyorsunuz maşallah nöbet tutuyorsunuz 😄 benimde 10 saatmiş
09-09-2025, 22:03:23
#7
Parasite
7/24 takılsan yine de bıkılmayacak bir platform!
09-09-2025, 22:05:20
#8
İbrahimH
Bende rahat 7-8 saat giriyordum.
Şuan 5-6 sanırım.
Hocam siz bi uykulojiye görünseniz iyi olur.
09-09-2025, 22:24:04
#9
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Seçildiniz...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler