Konu
Günlük 21 saatim r10 da geçiyormuş
09-09-2025, 22:02:57
#6
CMA
Hocam ekran süresi açık mı bırakıyorsunuz , askerliğinizi burada yapıyorsunuz maşallah nöbet tutuyorsunuz 😄 benimde 10 saatmiş