• 04-09-2025, 10:00:52
    #2
    Adam yüzde yüz haklı, o et için paralandığımız doğru. Ben videoda haksız bir yer göremedim.
  • 04-09-2025, 10:03:45
    #3
    Haksız bir kısım göremedim.
  • 04-09-2025, 10:12:25
    #4
    Elinde kamerayla sürekli ekonomi karşılaştırması yapan gurbetçi modeli. Yine de ilginç bir şekilde etkileşim toplayabiliyorlar, insanlar tekrar eden bu modellerden hiç sıkılmadı.
  • 04-09-2025, 10:14:09
    #5
    RainyDayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yüzde yüz haklı, o et için paralandığımız doğru. Ben videoda haksız bir yer göremedim.
    oguzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız bir kısım göremedim.
    Üslup var adap var bu şekilde kimse uzaktan konuşamaz
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde kamerayla sürekli ekonomi karşılaştırması yapan gurbetçi modeli. Yine de ilginç bir şekilde etkileşim toplayabiliyorlar, insanlar tekrar eden bu modellerden hiç sıkılmadı.
    İşte aradığım yorum
  • 04-09-2025, 10:18:40
    #6
    Bu arkadaş buraya üyeydi galiba. Durmadan ABD de çöpten şunu buldum bunu buldum diye konu açıyor. ayrıca videodaki tavuk değil mi ben mi yanlış görüyorum? Taş çatlasa oranın hepsini 1000 liraya alırsın..
  • 04-09-2025, 10:19:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Doğru diyor
  • 04-09-2025, 10:20:30
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş buraya üyeydi galiba. Durmadan ABD de çöpten şunu buldum bunu buldum diye konu açıyor. ayrıca videodaki tavuk değil mi ben mi yanlış görüyorum? Taş çatlasa oranın hepsini 1000 liraya alırsın..
    Evet üye olduğunu bende farkettim o yüzden yorumumu sildim durduk yere ceza almayalım
  • 04-09-2025, 10:40:29
    #9
    gerçekler yalan bir şey yokki et alacaksın kasaba gidiyorsun pahalı geliyor marketlere gidiyorsun kasap reyonu olan bir kaç büyük market var zaten ki yalan yok gitmeden önce fiyatlarına uygulamadan bakıyorum hangisin de ne kadar diye bazen fazla fark ola biliyor çünkü Misal kuzu pirzola biryerde 1.250 tl bir yerde 1.600 tl gibi. Eti bırak çikolata fiyatları bile abuk subuk olmuş. 2025 yılına kadar aldığım hiç bir ürünün fiyatına bakmadım artık bakıyorum karşılaştırıyorum ister istemez. Ülkede yasaklanması gerekenler siyasiler.