Bu arkadaş buraya üyeydi galiba. Durmadan ABD de çöpten şunu buldum bunu buldum diye konu açıyor. ayrıca videodaki tavuk değil mi ben mi yanlış görüyorum? Taş çatlasa oranın hepsini 1000 liraya alırsın..