• 11-09-2009, 03:37:41
    #37
    Üyeliği durduruldu
    yoyo kolay iş değildir :P alışmak lazım
  • 11-09-2009, 03:39:55
    #38
    Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoyo kolay iş değildir :P alışmak lazım
    Ben alıştım artık. Oynaya oynaya geziyorum hatta kafamada yeşil peruk takmıştım. Bütün dikkatler üstümdeydi

  • 11-09-2009, 03:56:32
    #39
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alıştım artık. Oynaya oynaya geziyorum hatta kafamada yeşil peruk takmıştım. Bütün dikkatler üstümdeydi
    Çok dikkat çekici bir görünümün var
  • 11-09-2009, 04:02:13
    #40
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok dikkat çekici bir görünümün var
    :d :d :d
  • 11-09-2009, 04:11:39
    #41
    Küstüm olayı harika
  • 11-09-2009, 08:06:45
    #42
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dikkat çekici bir görünümün var
    Çok dikkat çekmek için yeşil peruk takmak yeterliymiş demekki
  • 11-09-2009, 08:54:20
    #43
    küstüm küstüm zuhaha
  • 11-09-2009, 09:46:35
    #44
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen stv de göstermişler beni gençler nereye gidiyor diye başlık atmışlar onuda bulamadım
    Puhauha bu gençlik nereye gidiyor

    Baba yine süpersin ya
  • 11-09-2009, 11:35:43
    #45
    Kamera sizin grubu çekiyor sen yoyo ile oynuyorsun. Aslında burda verilmek istenen mesaj var Çekiyorsun ama aldanmıyorum falan