yoyo kolay iş değildir :P alışmak lazım
19 Temmuz Kanal D Ana Haberdeyim
58
●3.921
- 11-09-2009, 03:39:55Ben alıştım artık. Oynaya oynaya geziyorum hatta kafamada yeşil peruk takmıştım. Bütün dikkatler üstümdeydiKavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 11-09-2009, 03:56:32Çok dikkat çekici bir görünümün varHaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2009, 08:06:45Çok dikkat çekmek için yeşil peruk takmak yeterliymiş demekkiibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2009, 09:46:35Puhauha bu gençlik nereye gidiyorHaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Baba yine süpersin ya