• 10-09-2009, 23:13:28
    #28
    turist gibisin

  • 11-09-2009, 00:14:36
    #29
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turist gibisin
    Net bi görüntü bulabilsem keşke
  • 11-09-2009, 00:18:50
    #30
    Reveloper
    işte bu resme gülme krizine girdim bide elde tesbih gibi yoyo
  • 11-09-2009, 00:25:14
    #31
    Alem adamsın işin gücün yokmu senin diye soran çok olmuştur
  • 11-09-2009, 00:30:22
    #32
    Geçen stv de göstermişler beni gençler nereye gidiyor diye başlık atmışlar onuda bulamadım
  • 11-09-2009, 00:42:20
    #33
    paşam bu 2 oldu sanırım
    az kaldı program sunmana
  • 11-09-2009, 03:13:35
    #34
    Kemal hep böyle takılır.
    Hele o gözlüğü yokmu bitiyorum ona, bide normalmiş gibi kameraya bakıp sonra yoyoya devam ediyo.
  • 11-09-2009, 03:27:11
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım artık imzalı resmini pm atarsın.

    Gözlükleri nerden aldın, bittim vallahi.
  • 11-09-2009, 03:34:33
    #36
    Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım artık imzalı resmini pm atarsın.
    Gözlükleri nerden aldın, bittim vallahi.
    İbizadan aldım