19 Temmuz Kanal D Ana Haberdeyim - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
19 Temmuz Kanal D Ana Haberdeyim
58
●
3.921
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
19 Temmuz Kanal D Ana Haberdeyim
1
2
3
4
5
6
7
10-09-2009, 23:13:28
#28
efe7822
turist gibisin
11-09-2009, 00:14:36
#29
KemalEksioglu
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
turist gibisin
Net bi görüntü bulabilsem keşke
11-09-2009, 00:18:50
#30
Burti
Reveloper
işte bu resme gülme krizine girdim bide elde tesbih gibi yoyo
11-09-2009, 00:25:14
#31
Cem1
Alem adamsın
işin gücün yokmu senin diye soran çok olmuştur
11-09-2009, 00:30:22
#32
KemalEksioglu
Geçen stv de göstermişler beni gençler nereye gidiyor diye başlık atmışlar onuda bulamadım
11-09-2009, 00:42:20
#33
SyhByz
paşam bu 2 oldu sanırım
az kaldı program sunmana
11-09-2009, 03:13:35
#34
WebEngineer
Kemal hep böyle takılır.
Hele o gözlüğü yokmu bitiyorum ona, bide normalmiş gibi kameraya bakıp sonra yoyoya devam ediyo.
11-09-2009, 03:27:11
#35
Grkm
Üyeliği durduruldu
Arkadaşım artık imzalı resmini pm atarsın.
Gözlükleri nerden aldın, bittim vallahi.
11-09-2009, 03:34:33
#36
KemalEksioglu
Grkm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşım artık imzalı resmini pm atarsın.
Gözlükleri nerden aldın, bittim vallahi.
İbizadan aldım
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler