ilk bu forumda parça kontör satarak başladım 1 1.5 tl kar o zamanlar büyüktü paypal ile ödeme alırdık. adul.t pr8 pr9 backlink satardım.
pr8 adul.t site satardım 900 tl o zamanlar ne paralar. şimdi forumun halini görünce cidden üzülüyorum webmasterlık nereye geldi banner yapan adam ağzından laf aldırmaz vps istesek satmaz radore de hacklenmeden önceki haline dönsek nasıl olurdu acaba
nostajli 15+ forum üyeleri gelsin :)
4
●168
- 29-08-2025, 17:29:21R10 ezelden beri kazandırdı. Zamanla her şey çok değişti. Özellikle yasalarla bir mecburi değişim ve sonrası...
- 29-08-2025, 17:32:38win 7 pro win 8 pro antivirüs lisansları ilk satmaya başlayan benim o zamanlar yasal değil deyip konuları kapattılar ne insanlara ne sağlam lisanslar sattım şimdikiler bir lisansın 5 kişiye satıyorSeo_Smyrna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 300 trade var diye bir şey sanıyor kendini ilk yaptım konularımı kilitleyip kapattılar - 29-08-2025, 17:47:57Selam olsun,N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar eskiyi bilmiyorum ama bugün webmasterlık ne hale geldi derken, kontör satıyordum, ***** backlink satıyordum, lisans satıyordum yazmanız biraz tuhaf geldi.
Hatalı bir cümle olabilir diye belki düzeltmek istersiniz diye yazmak istedim.
Belki bir anlam karmaşası olmuştur. - 29-08-2025, 17:59:27zamanında izin verilen kategoriler gibi bahsetmek istedim o zamanlar ki forumun kaltesi +18 için izin gitti vs ama anlatmak istediğim o zamanlar hem kazanç hem forumdaki insan kalitesi eski istanbul beyfendileri derlerdi onlar gibiydiserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle