N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk bu forumda parça kontör satarak başladım 1 1.5 tl kar o zamanlar büyüktü paypal ile ödeme alırdık. adul.t pr8 pr9 backlink satardım.
pr8 adul.t site satardım 900 tl o zamanlar ne paralar. şimdi forumun halini görünce cidden üzülüyorum webmasterlık nereye geldi banner yapan adam ağzından laf aldırmaz vps istesek satmaz radore de hacklenmeden önceki haline dönsek nasıl olurdu acaba
Selam olsun,

O kadar eskiyi bilmiyorum ama bugün webmasterlık ne hale geldi derken, kontör satıyordum, ***** backlink satıyordum, lisans satıyordum yazmanız biraz tuhaf geldi.
Hatalı bir cümle olabilir diye belki düzeltmek istersiniz diye yazmak istedim.
Belki bir anlam karmaşası olmuştur.