• 26-08-2025, 17:25:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Akasya durağının şan eseri bir bölümüne denk geldim, izledim Sadece bugün aralıksız 3 bölüm izledim inanılmaz derecede keyifli. Son zamanlardaki dizilerde oyuncular yerine mankenler tercih ediliyor Benim görüşümce temel sebep bu, yoksa daha iyi imkanlar ile daha iyilerinin çıkmıyor oluşu şaşırtıcı.
  • 26-08-2025, 17:29:55
    #2
    Beyni sulanmış insanlar izledikçe 10 günde senaryosu yazılmış diziler özellikle Türk televizyonundan asla gitmez.
    Kadın kocasını aldatıyor, kocası karısını en yakın arkadaşıyla aldatıyor.
  • 26-08-2025, 17:32:13
    #3
    hocam artık ülkemizde +18 içerikler, dolandırma, aldatma, tecavüz konuları talep görüyor.Eskiden habelerde hep güzel şeylerin haberi yapılırdı.Şimdi hergün rezilligimizi anlatıyorlar.
  • 26-08-2025, 17:32:31
    #4
    1 bölüm dizinin maliyeti 20 milyon tlymiş.

    Ekonomi böyle devam ederse sabah akşam Akasya Durağı vs gibi eski dizileri yayın yapar kanallar
  • 26-08-2025, 17:34:09
    #5
    Tamamen bizden ve yapımcıların başrol oyuncusu sevdasından kaynaklı.

    https://www.youtube.com/watch?v=WD0vJ3Upj1I
  • 26-08-2025, 17:46:26
    #6
    Gold üye
    Hele kanal 7 dizileri tam felaket. Hocam malesef baktılar toplum ne verirsen ver itiraz etmiyor kalite git gide düştü…
  • 26-08-2025, 17:49:26
    #7
    Şuan tek izlenebilecek dizi Aile Saadeti sanırım pazartesileri atv de tavsiye ederim
  • 26-08-2025, 17:50:57
    #8
    Bizim mizahimizi yabancılar anlayamıyor. Dram, entrika dizileri çekip dublajlı versiyonunu yurtdışına satabiliyorlar.
  • 26-08-2025, 19:29:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen bizden ve yapımcıların başrol oyuncusu sevdasından kaynaklı.

    https://www.youtube.com/watch?v=WD0vJ3Upj1I
    konuyu görünce direk aklıma bu video geldi adam gayet net özetlemiş durumu, bu insanlar hak ettigini yaşıyor