Akasya durağının şan eseri bir bölümüne denk geldim, izledim Sadece bugün aralıksız 3 bölüm izledim inanılmaz derecede keyifli. Son zamanlardaki dizilerde oyuncular yerine mankenler tercih ediliyor Benim görüşümce temel sebep bu, yoksa daha iyi imkanlar ile daha iyilerinin çıkmıyor oluşu şaşırtıcı.