• 24-08-2025, 22:17:30
    #1
    Afad x'te 4.8 büyüklüğünde deprem gönderisi paylaştı sonrasında sildi şuanda 4.2 olarak tekrar paylaştı. 10 dakika önce baya sallandık başka hisseden oldumu?
  • 24-08-2025, 22:18:17
    #2
    bursadayım hissetmedim ama 1 haftadır aktif deprem oluyor Allah beterinden korusun.
  • 24-08-2025, 22:18:59
    #3
    Ara ara sallanıyoruz baya hissettiriyor
  • 24-08-2025, 22:19:27
    #4
    Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bursadayım hissetmedim ama 1 haftadır aktif deprem oluyor Allah beterinden korusun.
    Sürekli balikesiri alt alta goruyorum bende dua etmekten başka çaremiz yok
  • 24-08-2025, 22:27:40
    #5
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Geçmiş olsun
  • 24-08-2025, 22:37:03
    #6
    Bursadayım hissettik evet
  • 24-08-2025, 22:39:24
    #7
    İzmirde iyi hissettim
  • 24-08-2025, 22:42:14
    #8
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afad x'te 4.8 büyüklüğünde deprem gönderisi paylaştı sonrasında sildi şuanda 4.2 olarak tekrar paylaştı. 10 dakika önce baya sallandık başka hisseden oldumu?
    4.3 ayrı hocam.
    sitesinde 4.8 duruyor hala
  • 25-08-2025, 11:02:41
    #9
    Hatay depremide böyle ara ara sallanarak basladi. Allah korusun gerekli tedbirleri alin, esyalarinizi mutlaka sabitleyin.