Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afad x'te 4.8 büyüklüğünde deprem gönderisi paylaştı sonrasında sildi şuanda 4.2 olarak tekrar paylaştı. 10 dakika önce baya sallandık başka hisseden oldumu?
4.3 ayrı hocam.
sitesinde 4.8 duruyor hala