• 20-08-2025, 23:07:13
    #1
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Merhaba arkadaşlar,

    Bende kısa süre önce hipofiz adenom teşhisi kondu. Hipofiz içerisinde kanama çıktı, nörolog tekrardan beyin ve sinir cerrahisine yönlendirdi Cuma günü bir daha gideceğim.

    • Sizde nasıl fark edildi? Baş ağrısı, görme sorunu ya da hormon dengesizliği yaşadınız mı?
    • Tedavi süreciniz nasıl geçti, ameliyat mı oldunuz yoksa ilaç tedavisiyle mi idare edildi?
    • Ameliyat sonrası kalıcı bir hormon ilacı kullanmanız gerekti mi?
    • Günlük hayatınıza dönüşünüz ne kadar sürdü?

    Benim gibi yeni öğrenen biri için tecrübeleriniz çok değerli olur. Şimdiden teşekkürler 🙏
  • 31-01-2026, 18:02:02
    #2
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Günceldir.