Merhaba arkadaşlar,
Bende kısa süre önce hipofiz adenom teşhisi kondu. Hipofiz içerisinde kanama çıktı, nörolog tekrardan beyin ve sinir cerrahisine yönlendirdi Cuma günü bir daha gideceğim.
Sizde nasıl fark edildi? Baş ağrısı, görme sorunu ya da hormon dengesizliği yaşadınız mı?
Tedavi süreciniz nasıl geçti, ameliyat mı oldunuz yoksa ilaç tedavisiyle mi idare edildi?
Ameliyat sonrası kalıcı bir hormon ilacı kullanmanız gerekti mi?
Günlük hayatınıza dönüşünüz ne kadar sürdü?
Benim gibi yeni öğrenen biri için tecrübeleriniz çok değerli olur. Şimdiden teşekkürler 🙏
Hipofiz Adenomu geçiren var mı?
1
●128
