Merhaba arkadaşlar,

Bende kısa süre önce hipofiz adenom teşhisi kondu. Hipofiz içerisinde kanama çıktı, nörolog tekrardan beyin ve sinir cerrahisine yönlendirdi Cuma günü bir daha gideceğim.

• Sizde nasıl fark edildi? Baş ağrısı, görme sorunu ya da hormon dengesizliği yaşadınız mı?
• Tedavi süreciniz nasıl geçti, ameliyat mı oldunuz yoksa ilaç tedavisiyle mi idare edildi?
• Ameliyat sonrası kalıcı bir hormon ilacı kullanmanız gerekti mi?
• Günlük hayatınıza dönüşünüz ne kadar sürdü?

Benim gibi yeni öğrenen biri için tecrübeleriniz çok değerli olur. Şimdiden teşekkürler 🙏