• 09-09-2009, 10:10:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar benim gözlerim bozuk.Sanırım Miyop'um (uzağı göremiyorum).Dün bir arkadaşımla görüştüm ve bu göz bozukluğunun geçici olabileceğini söyledi yani ilerleyen zamanlarda dikkat edersem gözlük kullanmadan bu göz bozukluğu geçebilirmiş.Sizce böyle birşey olabilirmi?
  • 09-09-2009, 10:12:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sanmıorm ister gözlk kullan ister kullanma bozulacağı warsa bozuluyor..
  • 09-09-2009, 17:05:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde gözüm bozuktu ilkokul dönemlerinde, uzağı net göremiyordum, 2-3 sene kadar gözlük kullandım, sonradan düzeldi, şu anda gözlük kullanmıyorum.

    Tabii yine de doktora gitmeyi ihmal etmeyin.
  • 09-09-2009, 17:08:36
    #4
    derece küçükse gözlüğü düzenli kullanımda yada gözlüksüz zararlı ışınlardan(pc,tv,güneş..) korunma durumunda göz derecesinde düşüş meydana gelebilir.
  • 09-09-2009, 18:17:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yaşın 18 i geçtiyse lazerle tedavisi var