Göz bozukluğuyla ilgili bilgi..
4
●361
- 09-09-2009, 10:10:57Üyeliği durdurulduArkadaşlar benim gözlerim bozuk.Sanırım Miyop'um (uzağı göremiyorum).Dün bir arkadaşımla görüştüm ve bu göz bozukluğunun geçici olabileceğini söyledi yani ilerleyen zamanlarda dikkat edersem gözlük kullanmadan bu göz bozukluğu geçebilirmiş.Sizce böyle birşey olabilirmi?