Benimde gözüm bozuktu ilkokul dönemlerinde, uzağı net göremiyordum, 2-3 sene kadar gözlük kullandım, sonradan düzeldi, şu anda gözlük kullanmıyorum.

Tabii yine de doktora gitmeyi ihmal etmeyin.