Arkadaşlar
Son zamanlarda yaşananları görüyorsunuz değil mi?
Transferler vs.
Bir de diyoruz ki Türk toplumunda çürüme var, değerler, örf, adetler vs.
Ülke gündemindeki siyasilere bakın hele.
İnanın biz kimsenin umurunda değiliz. Onlar cepleri doldurmaya devam etsin.
Sakın birbirimizi kırmayalım. Ben bundan sonra asla bu tartışmalara girmeyeceğim. Çünkü değmez.
İşinize gücünüze bakın. Hayatı yaşayın doya doya. Şurada kaç gün ömrümüz kalmış bilmiyoruz.
Allah hepsini bildiği gibi yapsın.
Türkiyede siyaset çok ahlaksız
16
●634
- 15-08-2025, 17:15:39Maalesef öyle.
O yüzden hiçbir siyasetçiye, siyasi partiye güvenmeyin, eşinizle dostunuzla sevdiğiniz insanlarla bunlar için tartışmaya girmeyin birbirinizi kırmayın. Ülkenin geleceğini düşünerek siyaset yapan birkaç siyasetçi var ama şimdi onların da ismini verip tartışma başlatmak istemiyorum. - 15-08-2025, 17:17:16Maalesef öyleglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi onları anlıyoruz maaş alıyor güç alıyor ya millete ne oluyor bir siyasi parti için nerdeyse birbirlerini yiyecekler kendi partileri başa gelsin diye yapılmayan yalan dolan yok - 15-08-2025, 17:18:12O kadar umudum kalmadı ki şu ülkeden.
Elimdeki birikime mezar yeri alıp en azından orayı garantileyip beklemek geliyor içimden.
Oysa çok değil 10 sene önce ne kadar farklı şeyler düşünürdük - 15-08-2025, 17:20:34Bir çok konuya yazdım arayan bulabilir
Bunların hepsi aynı diye o zaman ufaktan eleştirenler oldu
Ülkenin üstüne siyah bir örtü örtüler ortasına direk dikip mumu yakıp kıs kıs gülüyorlar
bir millet uyuyor
40 milyona yakın yabancı doldu
Ülke kokuyor ne koktuğuna siz karar verin - 15-08-2025, 17:36:14düzeltme yapayım: Sözüm meclisten dışarı fakat Türkiye yaşan çoğu insan zaten ahlaksız. Emlakçıya güvenemiyorsun, galericiler, ustalar, taksiciler, devlet daireleri vs vs.. Hiçbirisine güvenip doğru düzgün bir iş yapamıyorsun...
şimdi AO* isimli instagram sayfasında gördüm, çocuk dayısıyla arabayı sanayiye bırakmış, usta "yarın akşam hazır olur" demiş göndermiş. Yarın olmuş, çocuğun babası hemen gidin alın arabayı bırakmayın orda demiş. Bi gitmişler sanayideki usta bunların arabasına mal yüklüyormuş, antepe bırakıp gelecekmiş. Başka araç yokmuş..
hikaye bu, yalandır doğrudur bilemem ama doğru olma olasılığı çok yüksek.. Yani genel olarak bizim ülkedeki insanlar ahlaksız.