düzeltme yapayım: Sözüm meclisten dışarı fakat Türkiye yaşan çoğu insan zaten ahlaksız. Emlakçıya güvenemiyorsun, galericiler, ustalar, taksiciler, devlet daireleri vs vs.. Hiçbirisine güvenip doğru düzgün bir iş yapamıyorsun...
şimdi AO* isimli instagram sayfasında gördüm, çocuk dayısıyla arabayı sanayiye bırakmış, usta "yarın akşam hazır olur" demiş göndermiş. Yarın olmuş, çocuğun babası hemen gidin alın arabayı bırakmayın orda demiş. Bi gitmişler sanayideki usta bunların arabasına mal yüklüyormuş, antepe bırakıp gelecekmiş. Başka araç yokmuş..
hikaye bu, yalandır doğrudur bilemem ama doğru olma olasılığı çok yüksek.. Yani genel olarak bizim ülkedeki insanlar ahlaksız.