deprem oldu istanbul - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deprem oldu istanbul
26
●
1.454
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
deprem oldu istanbul
1
2
3
10-08-2025, 20:01:32
#10
Muratcan Safyürek
GOOGLE YORUM & YT REKLAM
Eskişehir bile iyi sallandı inşallah İstanbulda kimseye bir şey olmamıştır
10-08-2025, 20:02:07
#11
Scarecrow
İzmir'de de bayağı hissettik.
10-08-2025, 20:02:07
#12
ridvanerol
geçmiş olsun hepimize iyi sallandık
10-08-2025, 20:06:27
#13
black6sea1
Maltepe hissetmedim
10-08-2025, 20:06:55
#14
erogluemre
ataşehir çok az bir hissetme yaşadım.
10-08-2025, 20:07:05
#15
selimbey
Geçmiş olsun
10-08-2025, 20:08:41
#16
hmtatar
WooPSs36 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kağıthane - yatakta çok tatlı minik bir sallantı oldu.
tatlı mı
10-08-2025, 20:09:19
#17
İbrahimH
PropJoe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istanbulda deprem oldu Allah ( c.c ) beterinden korusun
Geçmiş olsun aşırı büyük müydü?
10-08-2025, 20:09:39
#18
PropJoe
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun aşırı büyük müydü?
6.2 sallandık biraz.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler