deprem oldu istanbul - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deprem oldu istanbul
26
●
1.454
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
deprem oldu istanbul
1
2
3
10-08-2025, 19:57:19
#1
PropJoe
istanbulda deprem oldu Allah ( c.c ) beterinden korusun
10-08-2025, 19:57:56
#2
delikanli53
valla iyi sallandık pendik.
10-08-2025, 19:59:11
#3
Hediyeo
Geçmiş olsun istanbul esenyurt iyi salladı allah beterinden korusun :s
10-08-2025, 19:59:52
#4
Nadas
🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
Geçmiş olsun
10-08-2025, 20:00:18
#5
Dogukanex
Ben hissetmedim hiç büyükcekmeceye ve silivri ortasındayım
Geçmiş olsun herkese
10-08-2025, 20:00:19
#6
EarthQuak3
Balıkesir 6.2
10-08-2025, 20:00:34
#7
WooPSs36
Kağıthane - yatakta çok tatlı minik bir sallantı oldu.
10-08-2025, 20:00:39
#8
Browland
çanakkalede hissedildi geçmiş olsun
10-08-2025, 20:00:53
#9
klasweb
gecmiş olsun İstanbul
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler