• 10-08-2025, 20:01:32
    #10
    GOOGLE YORUM & YT REKLAM
    Eskişehir bile iyi sallandı inşallah İstanbulda kimseye bir şey olmamıştır
  • 10-08-2025, 20:02:07
    #11
    İzmir'de de bayağı hissettik.
  • 10-08-2025, 20:02:07
    #12
    geçmiş olsun hepimize iyi sallandık
  • 10-08-2025, 20:06:27
    #13
    Maltepe hissetmedim
  • 10-08-2025, 20:06:55
    #14
    ataşehir çok az bir hissetme yaşadım.
  • 10-08-2025, 20:07:05
    #15
    Geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 20:08:41
    #16
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kağıthane - yatakta çok tatlı minik bir sallantı oldu.
    tatlı mı
  • 10-08-2025, 20:09:19
    #17
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda deprem oldu Allah ( c.c ) beterinden korusun
    Geçmiş olsun aşırı büyük müydü?
  • 10-08-2025, 20:09:39
    #18
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun aşırı büyük müydü?
    6.2 sallandık biraz.