İyi geceler dostlar, kaç gündür açık arttırma ilanlarına bakıyorum belki sizinde dikkatinizi çekmiştir, örnek veriyorum ilanın Başlangıç Fiyatı 2.000₺ Hemen Al Fiyatı:2.500₺. Bu nasıl pazarlama acaba?
Şimdi sorum şu bu tarz açık arttırma ilanlarında satıcının maksadı nedir? Kendi açımdan birçok neden sayabilirim ama ben bu tarz konu açanlara şahsım olarak şu notu düşebilirim asla teklif vermiyorum. Belki başlangıç fiyatı 0 ₺ olsa 2.000e kadar çıkabilirim ama 2.000den açık arttırma olunca teklif veresim gelmiyor. Sizce de öyle değil mi?
Açık arttırmalardaki anlamsız Başlangıç Teklifi
9
●306
- 09-08-2025, 00:59:34Bazen bazı konular forum kalabalığında öne çıkamadığı için açık arttırma hak ettiği tekliflere ulaşamayabiliyor.
Örneğin 2500 lira edecek bir şeyi yanlışlıkla 1 liraya satma ihtimalin her zaman var. Bu riski almak istemiyor olabilirler. - 09-08-2025, 00:59:34Forumda konu açma limitleri olduğu için konuyu öne taşımak için yapılan bir işlem oluyor genelde . Aslında amaç açık arttırmadan teklif almak değil direk ana konudan müşteri alabilmek üstte tutarak
- 09-08-2025, 01:18:52Hocam yillar once en az 2 bin tl edecek saat bana ihalede 13 liraya kaldi. Saticıya mesaj attim. Ben bunu almiycam. Tekrar ilana koy ama bari 300 500 den baslat dedım. Hak veriyorum.
- 09-08-2025, 01:56:31Sırf can sıkıntısından günde 10 konu açanlar var ve bu sebeple konularımız arada kaynayıp gidiyor ve belli bir kesimde teklif verip sonra ölü taklidi yapıyor.
Bu yüzden açık arttırma konularında herkes fiyatını ona göre belirliyor. Ürününün arada kaynayıp ederinden çok düşüğe gitme ihtimalini önlemek için. - 09-08-2025, 03:00:34Aynen katılıyorum. Ama o şekilde açanlar boş konu açar birşeyde olmz.MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
