İyi geceler dostlar, kaç gündür açık arttırma ilanlarına bakıyorum belki sizinde dikkatinizi çekmiştir, örnek veriyorum ilanın Başlangıç Fiyatı 2.000₺ Hemen Al Fiyatı:2.500₺. Bu nasıl pazarlama acaba?
Şimdi sorum şu bu tarz açık arttırma ilanlarında satıcının maksadı nedir? Kendi açımdan birçok neden sayabilirim ama ben bu tarz konu açanlara şahsım olarak şu notu düşebilirim asla teklif vermiyorum. Belki başlangıç fiyatı 0 ₺ olsa 2.000e kadar çıkabilirim ama 2.000den açık arttırma olunca teklif veresim gelmiyor. Sizce de öyle değil mi?