Aileme şaka olsun diye göstermelik lisans diploması alma kararı verdim. İnternet üzerinden Google aramasıyla diplomaci.com'a ulaştım ve oradan U** isminde biriyle görüştüm. Sözde müşteri destek hattı olarak geçiyordu. Numarası (+90 535 0**77 34 ve +90 55***45) olan ve 'abla' dedikleri kişinin de ilgili üniversitenin Yok sekreteri olduğu söylendi. Ayrıca U***ve kendini tanıtan kişinin ortak arkadaşı Y*k*** da MEB'de yetkili biri olduğu belirtildi. Tabi şaşırdım. Kadın ıban numarasını ve U****olan kardeşinin ıban'ını verdi. 'E-Devlet onaylı mı istiyorsun yoksa sadece diploma mı istiyorsun? ' diye sordu. Ben de sadece göstermelik diploma istediğimi söyledim. U**** ve Y***k** adlı kişiler belirli bir miktar ücret göndermemi, lisans diploması geldikten sonra ise geri kalan ücreti tekrar havale etmemi istediler. İlk başta noter onaylı ve transkripli olduğunu söylediler ve ödemeyi yaptım. Lisans diploması basıldı, video yolladılar. Geriye kalan ücreti gönderdiğim takdirde kargolayacaklarını söylediler. Geriye kalan meblağı gönderdim, dekontu paylaşır paylaşmaz ise beni engellediler. Bu kişilerin ıban bilgilerini ve isimlerini paylaşmak istiyorum. Böyle bir durumun yaşanmasını kimse istemez. Lütfen bu konuya acil olarak müdahale edilmesi gerekiyor. Yer olarak İstanbul Kadıköy olduğunu söylediler.
Şikayetvarda ki şikayete bakın

Bunlar nasıl zekaya sahip anlamıyorum?
Hem kendini ifşa ediyor hem de salağa yatıyor şakacıktan diploma alacaktım diyerek.