• 05-08-2025, 18:41:46
    #1
    Aileme şaka olsun diye göstermelik lisans diploması alma kararı verdim. İnternet üzerinden Google aramasıyla diplomaci.com'a ulaştım ve oradan U** isminde biriyle görüştüm. Sözde müşteri destek hattı olarak geçiyordu. Numarası (+90 535 0**77 34 ve +90 55***45) olan ve 'abla' dedikleri kişinin de ilgili üniversitenin Yok sekreteri olduğu söylendi. Ayrıca U***ve kendini tanıtan kişinin ortak arkadaşı Y*k*** da MEB'de yetkili biri olduğu belirtildi. Tabi şaşırdım. Kadın ıban numarasını ve U****olan kardeşinin ıban'ını verdi. 'E-Devlet onaylı mı istiyorsun yoksa sadece diploma mı istiyorsun? ' diye sordu. Ben de sadece göstermelik diploma istediğimi söyledim. U**** ve Y***k** adlı kişiler belirli bir miktar ücret göndermemi, lisans diploması geldikten sonra ise geri kalan ücreti tekrar havale etmemi istediler. İlk başta noter onaylı ve transkripli olduğunu söylediler ve ödemeyi yaptım. Lisans diploması basıldı, video yolladılar. Geriye kalan ücreti gönderdiğim takdirde kargolayacaklarını söylediler. Geriye kalan meblağı gönderdim, dekontu paylaşır paylaşmaz ise beni engellediler. Bu kişilerin ıban bilgilerini ve isimlerini paylaşmak istiyorum. Böyle bir durumun yaşanmasını kimse istemez. Lütfen bu konuya acil olarak müdahale edilmesi gerekiyor. Yer olarak İstanbul Kadıköy olduğunu söylediler.

    Şikayetvarda ki şikayete bakın
    Bunlar nasıl zekaya sahip anlamıyorum?
    Hem kendini ifşa ediyor hem de salağa yatıyor şakacıktan diploma alacaktım diyerek.
  • 05-08-2025, 18:47:05
    #2
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Kesin ailesine şaka olsun diyedir..
  • 05-08-2025, 18:48:14
    #3
  • 05-08-2025, 18:48:51
    #4
  • 05-08-2025, 18:50:00
    #5
    Bu zaten evrakta sahteciliğe giriyor, bunu yaparken dolandırılan birisi mağdur olamaz ki.
    Böyle bir durumun yaşanmasını kimse istemez demişsiniz, bende sahte diploma ile önüme kimsenin geçmemesini isterdim ancak yıllara geçmiş zaten.
  • 05-08-2025, 18:50:29
    #6
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin ailesine şaka olsun diyedir..
    İstese internetten indireceği örnek diplomayı photoshop ile düzenleyebilirdi.
    Kesin lise terktir.
    Dol.andırıcılar da önemli değil seni Harvard dan bile mezun gösteririz demiştir.
  • 05-08-2025, 18:51:38
    #7
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aileme şaka olsun diye göstermelik lisans diploması alma kararı verdim. İnternet üzerinden Google aramasıyla diplomaci.com'a ulaştım ve oradan U** isminde biriyle görüştüm. Sözde müşteri destek hattı olarak geçiyordu. Numarası (+90 535 0**77 34 ve +90 55***45) olan ve 'abla' dedikleri kişinin de ilgili üniversitenin Yok sekreteri olduğu söylendi. Ayrıca U***ve kendini tanıtan kişinin ortak arkadaşı Y*k*** da MEB'de yetkili biri olduğu belirtildi. Tabi şaşırdım. Kadın ıban numarasını ve U****olan kardeşinin ıban'ını verdi. 'E-Devlet onaylı mı istiyorsun yoksa sadece diploma mı istiyorsun? ' diye sordu. Ben de sadece göstermelik diploma istediğimi söyledim. U**** ve Y***k** adlı kişiler belirli bir miktar ücret göndermemi, lisans diploması geldikten sonra ise geri kalan ücreti tekrar havale etmemi istediler. İlk başta noter onaylı ve transkripli olduğunu söylediler ve ödemeyi yaptım. Lisans diploması basıldı, video yolladılar. Geriye kalan ücreti gönderdiğim takdirde kargolayacaklarını söylediler. Geriye kalan meblağı gönderdim, dekontu paylaşır paylaşmaz ise beni engellediler. Bu kişilerin ıban bilgilerini ve isimlerini paylaşmak istiyorum. Böyle bir durumun yaşanmasını kimse istemez. Lütfen bu konuya acil olarak müdahale edilmesi gerekiyor. Yer olarak İstanbul Kadıköy olduğunu söylediler.

    Şikayetvarda ki şikayete bakın
    Bunlar nasıl zekaya sahip anlamıyorum?
    Hem kendini ifşa ediyor hem de salağa yatıyor şakacıktan diploma alacaktım diyerek.
  • 05-08-2025, 18:52:49
    #8
    Ben de şakasına aileme gezegen satın aldım. EminEvime’e girip çekiliş ile uzay mekiği alıp gezegenimize uçacağız. Artık ailem refah içinde yaşayacak
    • SniperMask
    • murathanakyol
    SniperMask ve murathanakyol bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-08-2025, 18:56:20
    #9
    Dolandırılma hak etmiş dedim konu başlığını görür görmez 😄 aynen he kesin şakaçıktandır 😄