Bu zaten evrakta sahteciliğe giriyor, bunu yaparken dolandırılan birisi mağdur olamaz ki.
Böyle bir durumun yaşanmasını kimse istemez demişsiniz, bende sahte diploma ile önüme kimsenin geçmemesini isterdim ancak yıllara geçmiş zaten.