• 04-08-2025, 12:04:07
    #10
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde tosta tereyağı mı sürüyorsunuz?
    Tost makinamız bozulmadan önce arada tost yaparken evet tereyağı sürüyordum. Hem içine hem dışına. Biz margarin denen yağı yemeyi 2000 li yılların başında bıraktık.
  • 20-08-2025, 12:13:37
    #11
    Ve muhtemelen tost ekmeğini, peyniri, sucuğu evde yapıyor.
    Aksi halde paketli yemekle aynı sorun bu

    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde tosta tereyağı mı sürüyorsunuz?