kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde tosta tereyağı mı sürüyorsunuz?
Tost makinamız bozulmadan önce arada tost yaparken evet tereyağı sürüyordum. Hem içine hem dışına. Biz margarin denen yağı yemeyi 2000 li yılların başında bıraktık.