• 01-08-2025, 11:14:39
    #1
    Selamlar, şimdi durumu şöyle özetleyeyim, kredi kartı borcumun tamamı 76 bin dönem borcu 56 bin asgarisi 23 bin niyetim normalde bunu komple kapatmak. Ama şimdi para da tatlı geldi bu kartı dün dondurdum kullanıma kapandı artık hastane ve akaryakıt harici, asgarisini ödeyerek bunu kapatmaya kalksam 2 yada 3 ayda para kenarda mı dursa diyorum bu kredi kartı işlerinde kafası iyi basan biri var mı hangisi mantıklı sizce?
  • 01-08-2025, 11:17:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kapat gitsin hocam mantıklısı mı var bu işin
  • 01-08-2025, 11:19:15
    #3
    2-3 ay kenarda duran para TR ekonomisinde %6-8 değer kaybeder, borcunu kapat rahat et hocam.
  • 01-08-2025, 11:19:48
    #4
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Asgariyi öde kalanı vadeye at, diğer ay gelecek olan faizi vadedeki para rahat çıkarır.
  • 01-08-2025, 11:20:26
    #5
    Hocam kapat bütün borcunu kafan rahat etsin eldeki de giderse sonra para arar durursun
  • 01-08-2025, 11:20:47
    #6
    Kredi kartı tam bir bataklık. 5 kredi kartına totalde 200.000₺ borcum vardı. Çok şükür 50.000'e düşürdüm, komple kapatıp hepsini kıracağım. Bir tane 20.000₺ limitli sadece taksit için kredi kartı tutacağım. Gerçekten nakit velinimet. Çok yazık ediyoruz kendimize...
  • 01-08-2025, 11:22:31
    #7
    185 limitli kartımı 35 bine düşürdüm. Olmayan parayı harcatıyor kredi kartı.
  • 01-08-2025, 11:23:25
    #8
    Borcu kapatın hocam, ben kullanırım diyorsanız limitleri düşürün faiz ödemekten belimi doğrultamadım yıllardır
  • 01-08-2025, 11:29:13
    #9
    kredi kartını dondurduğunuzda üzerine faiz koymadı mı? ki koyacaktır direk kapatıp arkana yaslanman en güzeli olacaktır yoksa günden güne ufak ufak kaktırıyorlar