Selamlar, şimdi durumu şöyle özetleyeyim, kredi kartı borcumun tamamı 76 bin dönem borcu 56 bin asgarisi 23 bin niyetim normalde bunu komple kapatmak. Ama şimdi para da tatlı geldi bu kartı dün dondurdum kullanıma kapandı artık hastane ve akaryakıt harici, asgarisini ödeyerek bunu kapatmaya kalksam 2 yada 3 ayda para kenarda mı dursa diyorum bu kredi kartı işlerinde kafası iyi basan biri var mı hangisi mantıklı sizce?