• 06-09-2009, 17:20:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Ben grafik tasarım yapıyorum ve bir yarışma sitesinde başka birisinin yaptığı logo ile yarışma kazandım. Şuanda çok ama çok pişmanım ve bu durumu kazandığım yarışmanın sahibine söyledim. Adam kabul etmedi. Yeni bir logo yaptım ve yolladım. İlk logoyu kullanacaklarını ve beni polise şikayet edeceklerini söyledi. Henüz yaşım çok genç. Polis ve mahkeme ile nasıl uğraşırım. Okulum başlayacak yakında. Ne yapacağım. Kahretsin.

    Kazandığım parayı adama versem tekrar ama beni şikayet etmese diye teklif edeceğim ama kabul edeceğine hiç ümidim yok.

    Kopyaladığım logoyu kullanan firmaya teklif etsem kabul eder mi?

    Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım elim ayağım titriyor. Bir eşşeklik yaptım. Ailem haberdar olmadan durumu düzeltmek istiyorum. Fikri olan var mı?

    Lanet olsun.
  • 06-09-2009, 17:39:56
    #2
    bişey olmaz korkma
  • 06-09-2009, 17:42:37
    #3
    olmaz bir şey bence de
  • 06-09-2009, 17:42:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dostum bir siteden resim indirmenin onu başka biryerde kullanmanın bile birsürü cezası var. Şuanda biz para denkleştirmeye çalışırken adam gidip bana $10000 dava açarsa ne halt edeceğim.
  • 06-09-2009, 17:44:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam seni korkutmak istemiş salla gitsin derim.
  • 06-09-2009, 17:47:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben hiç öyle düşünmüyorum. Adamın açtığı yarışmadan başkasının tasarımını kullanarak 255$ kazandım. Adam logoyu tescil vs ettirdiyse o zaman işim daha zor. Bakalım zaman ne gösterecek.

    Ama ailem duyarsa işte sonum o dur.
  • 06-09-2009, 18:26:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    polise verse ne olacak yaşın zaten genç en fazla karakola ifadevermeye çağırırlarki bu işle polis ilgilenmez savcılığa suç duyurusnda bulunur gene ifadeni alırlar sende özür dileyip parayı geri iade edersin olur biter ama gözdağından başka bir durum değil bu korkma
  • 06-09-2009, 18:28:29
    #8
    hocam abartıyosunuz bence hiç bişey olmaz.
  • 06-09-2009, 18:29:29
    #9
    Hırsızlık geleneklerimizce suç, dinimizce günahtır. Ne olursa olsun, sonuçlarına katlanman gerek. Fakat bi'şey olacağını sanmıyorum. Yaptığın şeyin kötü olduğunu anlamış olman bile güzel bi'şeydir.