Merhaba,
Ben grafik tasarım yapıyorum ve bir yarışma sitesinde başka birisinin yaptığı logo ile yarışma kazandım. Şuanda çok ama çok pişmanım ve bu durumu kazandığım yarışmanın sahibine söyledim. Adam kabul etmedi. Yeni bir logo yaptım ve yolladım. İlk logoyu kullanacaklarını ve beni polise şikayet edeceklerini söyledi. Henüz yaşım çok genç. Polis ve mahkeme ile nasıl uğraşırım. Okulum başlayacak yakında. Ne yapacağım.


Kahretsin.
Kazandığım parayı adama versem tekrar ama beni şikayet etmese diye teklif edeceğim ama kabul edeceğine hiç ümidim yok.
Kopyaladığım logoyu kullanan firmaya teklif etsem kabul eder mi?
Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım elim ayağım titriyor. Bir eşşeklik yaptım. Ailem haberdar olmadan durumu düzeltmek istiyorum. Fikri olan var mı?
Lanet olsun.