son dönemlerde kripto kullanımı yaşı 15 lere kadar inmiş durumda , altın desen almayan kalmadı
döviz ise milyonları yatırmadığın pek kazandıracağı yönünde değilim. Geriye Tl olarak tutmak kalıyor
sizce mantığı varmı ?
şu dönemde parayı Tl olarak tutmak mantıklı mı
7
●268
- 23-07-2025, 23:15:52
- 23-07-2025, 23:41:28altın alsak düşüyor tl dursa düşüyor
dolar fiyatı sürekli yukarı çıkıyor uzun vadede dolar daha iyi gibi - 24-07-2025, 02:39:29uzun vade de her zaman altın on plana cikar. ayrica savaş vb krizlerde de herşey dususe geçerken altın en kötü ihtimalde bile artar. ytd yazmak adettendir diye yazalim