• 23-07-2025, 23:15:52
    #1
    son dönemlerde kripto kullanımı yaşı 15 lere kadar inmiş durumda , altın desen almayan kalmadı
    döviz ise milyonları yatırmadığın pek kazandıracağı yönünde değilim. Geriye Tl olarak tutmak kalıyor

    sizce mantığı varmı ?
  • 23-07-2025, 23:16:37
    #2
    yine de en iyisi altın gibi
  • 23-07-2025, 23:19:02
    #3
    Varsa mal mülk almak yoksa altın… crypto’dan anlamıyorsan önermiyorum çok kovalamak gerekiyor.
  • 23-07-2025, 23:19:42
    #4
    altın hocam ytd
  • 23-07-2025, 23:21:43
    #5
    altın üzmez hocam altın düşerse beklersiniz aldığınız fiyatında üstüne çıkar kripto düşerse beklerseniz düşmeye devam eder sürekli oynamanız gerekir al altın koy kenara
  • 23-07-2025, 23:21:57
    #6
    Taşınmaz satın alacak kadar para yoksa, hiç zarar etmemek için ufak da olsa ticaret, eğer iş yapacak vakit yoksa, altın veya dolar alırdım şahsen. Altın ve dolar en son seçenek olmalı. Çok rahatta bir insansanız en doğrusu altın.
  • 23-07-2025, 23:41:28
    #7
    altın alsak düşüyor tl dursa düşüyor
    dolar fiyatı sürekli yukarı çıkıyor uzun vadede dolar daha iyi gibi
  • 24-07-2025, 02:39:29
    #8
    Seo Hizmetleri
    uzun vade de her zaman altın on plana cikar. ayrica savaş vb krizlerde de herşey dususe geçerken altın en kötü ihtimalde bile artar. ytd yazmak adettendir diye yazalim