son dönemlerde kripto kullanımı yaşı 15 lere kadar inmiş durumda , altın desen almayan kalmadı
döviz ise milyonları yatırmadığın pek kazandıracağı yönünde değilim. Geriye Tl olarak tutmak kalıyor

sizce mantığı varmı ?