Konu
şu dönemde parayı Tl olarak tutmak mantıklı mı
23-07-2025, 23:15:52
#1
DigitalTrade
son dönemlerde kripto kullanımı yaşı 15 lere kadar inmiş durumda , altın desen almayan kalmadı
döviz ise milyonları yatırmadığın pek kazandıracağı yönünde değilim. Geriye Tl olarak tutmak kalıyor
sizce mantığı varmı ?