
Gmail açıp satmak için bu kadar emeğe değer mi?
17
●1.110
- 19-07-2025, 17:22:02değmez bence. çünkü çok zaman alıyor. eğein karşılığı değil 10 lira. onun yerine sürekli gelir getirecek bir şey lazım. ya da gmailleri daha yükseğe satacak stratejiler lazım. makale satmaya benziyor. makaleyi satmak yerine siteye eklesek vaktiyle çok daha iyi olacaktı. binlerce makale yazdım elde var sıfır.
- 19-07-2025, 17:25:3718 adet görselde telefon var, ben telefonda ortalama 5 adet açabiliyorum. İos işletim sisteminde kaç adet olduğunu bilmiyorum.
10 adetten var sayarsak günde 180 adet gmail eder. 7-10 lira arası satışı mevcut bence güncel para ama uğraş gerektiriyor. - 19-07-2025, 17:26:26çok karışık bir konu bu hocam, geçen haftaya kadar 6-7 mail açtığımda bile patlıyordu. 3 gündür yeni strateji denedim, telefonun birinden ilk gün 12, diğer gün 16, diğer gün 23 adet açtım, hiç biri patlamadı. Denediğim diğer telefonlarda da 10-15 arası açtım onlar da sağlam.Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonradan bu strateji de patlamazsa, her telefondan 20-25 açabilirim sanırım. Ama tabii o kadar vaktim olmaz, o da ayrı mesele - 19-07-2025, 17:32:07mailler ortalama 10 lira civarında piyasası var adet başı. Ben birkaç gün/ hafta bekletiyorum. Patlak mail ile uğraştırmam müşterilerimi. Kaliteye göre 13-15 tl arası piyasam var hocamELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eninde sonunda satılıyor hocam, değerinde sattığın sürece sorun yok. Bi de 2 gün bile dayanmayan mail üretenler, ve onu üretip 2-3 saatte satanlar varua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasif gelirimiz yok en azından ek gelirimiz olsun. Vaktimizi nakite çeviriyoruz iyi kötüdertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç adet açılabildiği çok karmaşık konu hocam, ama az adetle bile ayda bir asgari ücrete yakın rahat kazanılır. Zahmetine değer bence her türlüAbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle