• 19-07-2025, 17:10:14
    #1
    Gmail açıp satmak için, ek gelir elde etmek için bu kadar telefondan gmail hesapları açıp satmaya değer mi? Sabahtan akşama kadar işteyim, geceye kadar ve haftasonu da bunlarla uğraşıyorum… ne düşünüyorsunuz?
  • 19-07-2025, 17:13:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her telefondan en fazla kaç Gmail açabiliyorsunuz hocam
  • 19-07-2025, 17:15:42
    #3
    Günde kaç mail actiginiza göre degisir
  • 19-07-2025, 17:16:46
    #4
    Emeğinizin karşılığında para kazanıyorsanız bence değer hocam. Piyasasını bilmiyorum
  • 19-07-2025, 17:17:14
    #5
    Neredeyse 2 aya bekleyen maillerim var alan yok.Arz çok talep yok...
  • 19-07-2025, 17:22:02
    #6
    değmez bence. çünkü çok zaman alıyor. eğein karşılığı değil 10 lira. onun yerine sürekli gelir getirecek bir şey lazım. ya da gmailleri daha yükseğe satacak stratejiler lazım. makale satmaya benziyor. makaleyi satmak yerine siteye eklesek vaktiyle çok daha iyi olacaktı. binlerce makale yazdım elde var sıfır.
  • 19-07-2025, 17:25:37
    #7
    Platin üye
    18 adet görselde telefon var, ben telefonda ortalama 5 adet açabiliyorum. İos işletim sisteminde kaç adet olduğunu bilmiyorum.
    10 adetten var sayarsak günde 180 adet gmail eder. 7-10 lira arası satışı mevcut bence güncel para ama uğraş gerektiriyor.
  • 19-07-2025, 17:26:26
    #8
    Lixible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her telefondan en fazla kaç Gmail açabiliyorsunuz hocam
    çok karışık bir konu bu hocam, geçen haftaya kadar 6-7 mail açtığımda bile patlıyordu. 3 gündür yeni strateji denedim, telefonun birinden ilk gün 12, diğer gün 16, diğer gün 23 adet açtım, hiç biri patlamadı. Denediğim diğer telefonlarda da 10-15 arası açtım onlar da sağlam.
    Sonradan bu strateji de patlamazsa, her telefondan 20-25 açabilirim sanırım. Ama tabii o kadar vaktim olmaz, o da ayrı mesele
  • 19-07-2025, 17:32:07
    #9
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinizin karşılığında para kazanıyorsanız bence değer hocam. Piyasasını bilmiyorum
    mailler ortalama 10 lira civarında piyasası var adet başı. Ben birkaç gün/ hafta bekletiyorum. Patlak mail ile uğraştırmam müşterilerimi. Kaliteye göre 13-15 tl arası piyasam var hocam

    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neredeyse 2 aya bekleyen maillerim var alan yok.Arz çok talep yok...
    eninde sonunda satılıyor hocam, değerinde sattığın sürece sorun yok. Bi de 2 gün bile dayanmayan mail üretenler, ve onu üretip 2-3 saatte satanlar var

    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değmez bence. çünkü çok zaman alıyor. eğein karşılığı değil 10 lira. onun yerine sürekli gelir getirecek bir şey lazım. ya da gmailleri daha yükseğe satacak stratejiler lazım. makale satmaya benziyor. makaleyi satmak yerine siteye eklesek vaktiyle çok daha iyi olacaktı. binlerce makale yazdım elde var sıfır.
    Pasif gelirimiz yok en azından ek gelirimiz olsun. Vaktimizi nakite çeviriyoruz iyi kötü


    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 adet görselde telefon var, ben telefonda ortalama 5 adet açabiliyorum. İos işletim sisteminde kaç adet olduğunu bilmiyorum.
    10 adetten var sayarsak günde 180 adet gmail eder. 7-10 lira arası satışı mevcut bence güncel para ama uğraş gerektiriyor.
    Kaç adet açılabildiği çok karmaşık konu hocam, ama az adetle bile ayda bir asgari ücrete yakın rahat kazanılır. Zahmetine değer bence her türlü