değmez bence. çünkü çok zaman alıyor. eğein karşılığı değil 10 lira. onun yerine sürekli gelir getirecek bir şey lazım. ya da gmailleri daha yükseğe satacak stratejiler lazım. makale satmaya benziyor. makaleyi satmak yerine siteye eklesek vaktiyle çok daha iyi olacaktı. binlerce makale yazdım elde var sıfır.