ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinizin karşılığında para kazanıyorsanız bence değer hocam. Piyasasını bilmiyorum
mailler ortalama 10 lira civarında piyasası var adet başı. Ben birkaç gün/ hafta bekletiyorum. Patlak mail ile uğraştırmam müşterilerimi. Kaliteye göre 13-15 tl arası piyasam var hocam

ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neredeyse 2 aya bekleyen maillerim var alan yok.Arz çok talep yok...
eninde sonunda satılıyor hocam, değerinde sattığın sürece sorun yok. Bi de 2 gün bile dayanmayan mail üretenler, ve onu üretip 2-3 saatte satanlar var

dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değmez bence. çünkü çok zaman alıyor. eğein karşılığı değil 10 lira. onun yerine sürekli gelir getirecek bir şey lazım. ya da gmailleri daha yükseğe satacak stratejiler lazım. makale satmaya benziyor. makaleyi satmak yerine siteye eklesek vaktiyle çok daha iyi olacaktı. binlerce makale yazdım elde var sıfır.
Pasif gelirimiz yok en azından ek gelirimiz olsun. Vaktimizi nakite çeviriyoruz iyi kötü


AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 adet görselde telefon var, ben telefonda ortalama 5 adet açabiliyorum. İos işletim sisteminde kaç adet olduğunu bilmiyorum.
10 adetten var sayarsak günde 180 adet gmail eder. 7-10 lira arası satışı mevcut bence güncel para ama uğraş gerektiriyor.
Kaç adet açılabildiği çok karmaşık konu hocam, ama az adetle bile ayda bir asgari ücrete yakın rahat kazanılır. Zahmetine değer bence her türlü