İsrailin ,Türkiye ile uğraşacağını düşünmüyorum , çevresindeki bir avuç ülkeyle bile yıllardır uğraşıyor.
İsrailli yetkili birinin , Türkiye için kötü bir ifade kullandıklarını ben hiç görmedim.
Günümüz dünyasında savaşlar çok karmaşık , bir ülkeye saldırdığında mutlaka Tüm dünyaya etkisi oluyor.
Türkiyeye niye saldırsınlar , istediklerini yaptırması , saldırmasından daha mantıklı. Bu adamlar mantıkla hareket ediyor bizimkiler gibi sadece duyguları ile düşünmeden hareket etmiyor.