• 19-07-2025, 16:08:19
    #10
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He olur bekle sanki israil ile savaşıcaksın karşında şampiyonlar ligi olur öyle ahkam kesmekle sert bakmakla ülke kuşatılmıyor
    İsrail'in sonu bizim elimizden olacak tabi kendi ülkemizi öyle küçük göremeyiz bu ülkenin gençleri ne kadar birbirinden uzak düşüncelerde olsa da vatan, bayrak ve din söz konusu olunca canını ortaya koyar ve nihai amaç Türkiye israil için.
    Allah Yardımcımız Olsun.
  • 19-07-2025, 16:25:23
    #11
    Biri bitiyor öbürü başlıyor, İtrail orda var olduğu sürece bu sorunlar böyle devam eder. İtrailin yok olması içinde Türkiyenin biraz daha güçlenmesi lazım zira karşımızsa Amerikayı bulacağımız kesindir.
  • 19-07-2025, 16:34:15
    #12
    BOP devrede kısaca. Biride ben BOP'un eş başkanıyım demişti. başka birşey demeye gerek yok bence.
  • 19-07-2025, 17:23:21
    #13
    CerKad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçi ve dışı bu kadar hainle ve düşmanla çevrili başka bir ülke yoktur sanırım.

    https://www.haberler.com/dunya/durzi...862698-haberi/
    Olsaydı zaten o ülke çoktan çokmüştü
  • 19-07-2025, 17:34:22
    #14
    İsrailin ,Türkiye ile uğraşacağını düşünmüyorum , çevresindeki bir avuç ülkeyle bile yıllardır uğraşıyor.
    İsrailli yetkili birinin , Türkiye için kötü bir ifade kullandıklarını ben hiç görmedim.

    Günümüz dünyasında savaşlar çok karmaşık , bir ülkeye saldırdığında mutlaka Tüm dünyaya etkisi oluyor.

    Türkiyeye niye saldırsınlar , istediklerini yaptırması , saldırmasından daha mantıklı. Bu adamlar mantıkla hareket ediyor bizimkiler gibi sadece duyguları ile düşünmeden hareket etmiyor.
  • 19-07-2025, 18:13:27
    #15
    Eninde sonunda bahsettiğiniz savaş çıkar ve kaybeden biz oluruz. Gönül ister ki mücadele edebilelim fakat hem askeri hemde ekonomik açıdan buna hazır olmagımızı düşünüyorum.
    Dürzüleri hesaba katmıyorum bile israile gelirsek tek başına Türkiyeye karşı koyabilecegini sanmam oldu ki öyle bir hata yaparsa israil büyük darbe yer. Tabiki abd karışmassa ki karışırsa zaten şansımız yok.
  • 19-07-2025, 18:16:14
    #16
    Ülkede her kesimden insan var kim kim belli değil
  • 19-07-2025, 19:42:18
    #17
    Dürzilerin topu gelse bizim burda köyün sınırını geçemezler, arka planda itrail desteği olmadığı sürece dürziler hiç bir şey.
  • 19-07-2025, 19:51:07
    #18
    Dünyanın bütün malları birleşip Haber sitesi açmış