Eninde sonunda bahsettiğiniz savaş çıkar ve kaybeden biz oluruz. Gönül ister ki mücadele edebilelim fakat hem askeri hemde ekonomik açıdan buna hazır olmagımızı düşünüyorum.
Dürzüleri hesaba katmıyorum bile israile gelirsek tek başına Türkiyeye karşı koyabilecegini sanmam oldu ki öyle bir hata yaparsa israil büyük darbe yer. Tabiki abd karışmassa ki karışırsa zaten şansımız yok.