2025 yılına nasıl ışınlandık
3
●112
- 18-07-2025, 01:33:41Selamlar,
Åžahsi fikrim ÅŸudur;
Eskiden "Sosyal Hayat" denen bir şey vardı. Burada eskiden yani 2020 öncesi kaç saatlik bir ekran süreniz vardı? Maximum 2 saat olmalı o da Whatsapp ve eğer oyun oynuyorsanız oyundu. Lakin şuanda nasıl uyanıyorsunuz ya nieazcik Instagram sonra canınız sıkılıyor gene Instagram ve sosyal medyanın en güzel şeyi ise sizleri bağlayacak algoritmalar kodlaması ve sizler de zamanın nasıl alıp geçtiğini bilmiyorsunuz. Eskiden örneğin canı sıkılan biri azıcık yürür etkinlik yapardı şuanda direk telefondan tek tuşla Instagrama giriyor. Ayrıca ekonomi de maleseff etken,şuanda dışarıda bir kafeye otursanız en büyük para birimimizi vermeden kalkmaniz güç.
- 18-07-2025, 04:24:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selam olsun,
Gerçekten 2020 senesinden sonra hiç bişey normal gitmedi. O sene 4 senelik ilişkim bitmişti. Sonra en yakın çocukluk arkadaşımla ilişkimiz kesildi. Yani berbat beni üzen, bitiren ne varsa yaşadım. Hayatın tadı tuzu kalmadı her gün bomboş geçiyor.