Selam olsun,

Gerçekten 2020 senesinden sonra hiç bişey normal gitmedi. O sene 4 senelik ilişkim bitmişti. Sonra en yakın çocukluk arkadaşımla ilişkimiz kesildi. Yani berbat beni üzen, bitiren ne varsa yaşadım. Hayatın tadı tuzu kalmadı her gün bomboş geçiyor.